مک نیر همچنین به بررسی محدودیت های موجود در برابر اقدام های سیاستمداران از سویی، روزنامهنگاران از سوی دیگر و نیز نفوذ هر دو گروه بر آن چه شهروندان درباره ی آن میاندیشند و بر اساس آن عمل میکنند ، میپردازد.
دانشجویان، پژوهشگران، مدرسان و شهروندان علاقمند به روابط میان ارتباطات و سیاست مخاطبان این اثر هستند.
فصول این کتاب عبارتند از:
1- سیاست در عصر واسطه گری
2- سیاست دموکراسی و رسانه ها
3- تاثیرهای ارتباطات سیاسی
4- رسانه های سیاسی
5- رسانه ها در مقام بازیگران سیاسی
6- ارتباطات سیاسی حزبی- صنعت تبلیغات
7- ارتباطات سیاسی حزبی-روابط عمومی سیاسی
8- گروه های فشار سیاست و اکسیژن شهرت و تبلیغات
9- ارتباطات سیاسی بین المللی
شناسنامه کتاب:
• نویسنده: برایان مک نیر
• مترجم: مهدی کاظمی
• نوبت چاپ: اول
• ناشر: انتشارات همشهری
• سال چاپ : 1392